היום: יום כיפור קטן, יום תפילה גדול

אברהם פרסטר No Comments on היום: יום כיפור קטן, יום תפילה גדול
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום, מתכנס העולם החרדי בבתי הכנסת, היכלי הישיבות, כוללי אברכים, תלמודי התורה ובתי הספר לבנות, לזעוק ולהתחנן להקב"ה שיסיר מעלינו את הגזירות הקשות ובראשן גזירת גיוס תלמידי הישיבות לצה"ל וביטול כבוד התורה.

אתמול התפרסמו דבריו החריפים של פוסק הדור הגאון האדיר רבי שמואל הלוי וואזנר, בדבריו כותב הגר"ש שליט"א על שרי הממשלה הנוכחית 'ביטול כבוד שמים והתורה הם זועקים לשמים, והאנשים הבוגדים האלו מאבדים עצמם ומדינתם לדעת' ומסיים 'מי שאמר לעולמו די יאמר לצרותינו די'.

שורות נוקבות אלו החתומות בחתימת ידו של פוסק הדור מופיעות כצירוף למכתבו הנוקב וחסר התקדים של ראש הישיבה הרב שטיינמן, בהם כותב ראש הישיבה 'חושך יכסה ארץ ומשנאי ה' נשאו ראש בגזירות וברדיפת היהדות החרדית ועולם התורה, לדאבוננו אנו כולנו בפחד על גורל בני התורה ועמלי התורה'.

עוד בעניין: האנשים הבוגדים האלה מאבדים עצמם ומדינתם לדעת

בסיום מכתבו קורא הרב שטיינמן להכריז על יום המחר ערב ראש חודש שבט כ'יום תפילה עולמי' ויום לימוד בתענית דיבור בהיכלי הישיבות. כאמור, מכתב זה נחתם ע"י מרן ראש הישיבה הרב שטיינמן, עליו הוסיף את חתימתו בצירוף מספר שורות נדירות פוסק הדור הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר.

גם בית הדין קהל מחזיקי הדת מפרסם כרוז מיוחד הקורא להתכנס מחר לאמירת ספר רביעי שבתהילים בכל בתי הכנסת והיכלי הישיבות, ובנוסף לקיים חצי יום לימודים בתענית דיבור, לאור מה שמגדירים חברי בית הדין 'המצב הקשה השורר בארצנו הקדושה, וביחוד לאחינו בני ישראל החרדים לדבר ה' הנרדפים על ידי שונאי הדת ה"י, וביותר לעמלי התורה וחובשי ספסלי בית המדרש וצעירי הצאן קדשים מכל אלו הרוצים לבלע את הקודש.

בית הדין של קהילת העדה החרדית בירושלים הודיע היום על עצרת תפילה ומחאה ברחובה של עיר בראשות הגאב"ד, הראב"ד וחברי הבד"ץ. עצרת התפילה והמחאה תיערך מחר בעיצומו של יום בשעה 13:00 בצהרים בככר השבת שבמרכז העיר ירושלים.

עצרת המחאה של קהילת העדה החרדית תגרום ככל הנראה פקקים ועומס בכבישי מרכז ירושלים, לתשומת לב הנהגים.



0 תגובות